Дистанційне навчання

3 КЛАС

Доповнення текстів зображенням

https://drive.google.com/open?id=1wyP6Et26AFcp1O28kN4N6xDWly6IIfGO



Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.


https://drive.google.com/open?id=1BkiFm-RZogpi7avPinmL5mp4FyeKZMcT

https://drive.google.com/open?id=1NCO5-GnMPakLbGELFhceIzCRbTq9aJKV



4 КЛАС

Урок №26. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

https://drive.google.com/open?id=1miUxso100UqT1BOyJfJD_UbDfWD-JFkn


 Урок №27.  Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами


https://drive.google.com/open?id=1miUxso100UqT1BOyJfJD_UbDfWD-JFkn

5 КЛАС

Виконання проекту

https://youtu.be/vBYPLeC0am0
Публічна презентація проекту


6 КЛАС

Презентація та оцінювання проектів
http://www.myshared.ru/slide/1375001/
наприклад:


Створення власного проекту-гри. 


Програмне забезпечення для створення і відтворення комп'ютерних презентацій


https://drive.google.com/open?id=1yMHs-13Nf3w31olWgJ0RMnKKCn3Hcs_5


7 КЛАС

Типи даних в електронних таблицях



https://drive.google.com/open?id=1wIInmz7LdzDFKd1aUhpjGK9d1RQbv68U


Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули.
https://drive.google.com/open?id=1C2UGnu61o_7p5d9ibaaMHbunJ4kX7yXh

Практичне завдання

https://drive.google.com/open?id=15Ny0udRvCb9nquoLYEgTPrhlP_gupm_7

8 КЛАС

Створення та публікація веб-сторінок

Поняття про структуру веб-сайту. Організація навігації сайтом. Поняття гіперпосилання.
http://www.myshared.ru/slide/1306266/
https://docs.google.com/presentation/d/1w8i-WNgTwEwb4i_LWsKJNbvV0LeNCPnKpZ1nvHiIa0g/edit?usp=sharing
Графічні і мультимедійні елементи на веб-сторінках.
Мова описання гіпертекстових документів. Теги й атрибути.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeLvV8vCO6ugKxcPnEZtRHGPw5GRdlwpwYejQmZM3pe0eoRyq9Hwhttps://docs.google.com/document/d/1M-m-4hByFfGGndeLX8t8ipZbdu0k07NqRtwCesxl548/edit?usp=sharing



9 КЛАС

Проектування структури та інформаційного наповнення сайту
http://www.myshared.ru/slide/1046990/

Поняття мови розмітки гіпертексту



https://drive.google.com/open?id=1qAVcKTj5MQsXjrAvbgpisRujkQlA6SnPhttps://drive.google.com/open?id=1vLCFQT20LnXwDCaCeSxOGekF3Lob5TZdhttps://drive.google.com/open?id=1ymBI6C_7y0iqzNSwyjNCyal_bhyPgql3
Практична робота №13 "Конструювання сайтів з використанням он-лайн систем"
https://www.youtube.com/watch?v=bcCQOdwmNVU&feature=youtu.be
Домашнє завдання
1.     Повторіть параграф 9.3 підручника.
2.     Виконайте завдання:
Створіть сайт про свій улюблений вид спорту з використанням сервісу

Google Сайти. Розробіть схему внутрішньої структури сайту, доберіть матеріали для наповнення сайту. Опублікуйте сайт. Повідомте учителю URL-адресу вашого сайту.

10 КЛАС
 Системи керування вмістом для веб-ресурсів
Цілі:
 навчальна: сформувати поняття системи керування вмістом для веб-ресурсів; етапи створення веб-сайтів;
 розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
 виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

https://drive.google.com/open?id=1LYmeUmYWX4rcJ8s5q6k-Dh-5HVgOYxQQ

Створення та адміністрування сайту.
Домашнє завдання: Створити сайт-портфоліо


11 КЛАС

Безпека інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Безпека суб'єктів інформаційних відносин.

Основи безпеки інформаційних технологій

Знаннєва складова
Знає основні поняття інформаційної безпеки.
Називає технічні та програмні засоби для несанціонованого добування інформації.
Наводить приклади уразливостей та загроз у інформаційних та комунікаційних системах.
Діяльнісна складова
Використовує програмні засоби для тестування та очищення операційної системи від вірусів та шкідливого програмного забезпечення
Виконує аналіз рівня захищеності операційної системи
Ціннісна складова
Дотримується правил мережного спілкування
Поважає права інших користувачів на конфіденційність збереження даних
Усвідомлює відповідальність за збереження власних даних
Зміст навчання
Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій. Місце і роль автоматизованих систем в управлінні бізнес-процесами. Основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди. Безпека інформаційних технологій.
Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки та каналів проникнення і несанкціонованого доступу до відомостей та програмного коду:
 комп'ютерні віруси та шкідливе програмне забезпечення (Malware);
 інтернет-шахрайство;
 спам-розсилки;
 несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів та інформаційно-телекомунікаційних систем;
 бот-мережі (botnet);
 DDoS-атаки (Distributed Denial of Service);
 крадіжка коштів;
 «крадіжка особистості» (Identity Theft)
Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози.
Технічні засоби добування інформації
Програмні засоби добування інформації

Забезпечення безпеки інформаційних технологій

Знаннєва складова
Знає основні методи і засоби захисту інформації
Пояснює суть технічного та криптографічного захисту інформації.
Описує процес керування доступом в інформаційних системах
Називає міжнародні стандарти інформаційної безпеки.
Наводить приклади видів засобів захисту інформаційних технологій
Діяльнісна складова
Використовує засоби адміністрування операційної системи для налаштовування прав користувачів щодо доступу до інформаційних ресурсів.
Створює (змінює) правила, які забезпечують безпеку операційних системи
Виконує моніторинг стану безпеки операційної системи за допомогою системних журналів
Ціннісна складова
Визначає потенційні загрози інформаційній системі
Дотримується законодавства України, яке регламентує відносини суб'єктів в інформаційній сфері та захист інформації
Усвідомлює відповідальність за порушення у сфері захисту інформації та неправомірного використання автоматизованих систем
Зміст навчання
Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту. Основні принципи побудови системи безпеки інформації в автоматизованій системі.
Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. Закони України та інші нормативно- правові акти, що регламентують відносини суб'єктів в інформаційній сфері та захист інформації. Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації та неправомірного використання автоматизованих систем.
Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту.
Ідентифікація та аутентифікація користувачів.
Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем. Реєстрація та оперативне оповіщення про події безпеки.
Криптографічні методи захисту інформації.
Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів.
Виявлення атак.
Захист периметра комп'ютерних мереж.
Керування механізмами захисту.
Міжнародні стандарти інформаційної безпеки

Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж

Знаннєва складова
Знає критерії, на основі яких здійснюється фільтрація даних в мережах
Описує можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів
Називає засоби захисту мереж
Наводить приклади мережевих загроз
Діяльнісна складова
Створює віртуальні приватні мережі
Виконує налаштування засобів системного міжмережевого екрану(брандмауера).
Використовує засоби моніторингу мережного трафіку
Виконує конфігурування простих маршрутизаторів
Виконує резервне копіювання ОС та даних користувачів
Ціннісна складова
Дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті
Враховує наслідки несанкціонованого доступу до інформаційних систем та корпоративних мереж
Усвідомлює необхідність резервного збереження даних
Зміст навчання
Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Рівні інформаційної інфраструктури корпоративної мережі. Мережеві загрози, вразливості і атаки. Засоби захисту мереж.
Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів). Переваги та недоліки брандмауерів. Основні захисні механізми: фільтрація пакетів, трансляція мережевих адрес, проміжна аутентифікація, відхилення скриптів, перевірка пошти, віртуальні приватні мережі, протидія атакам, націленим на порушення роботи мережевих служб, додаткові функції. Політика безпеки при доступі до мережі загального користування.
Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку (електронна пошта і НТТР). Політики безпеки, сценарії і варіанти застосування і реагування.
Віртуальні приватні мережі (VPN). Загрози, пов'язані з використанням VPN.
Антивірусні засоби захисту. Загальні правила застосування антивірусних засобів в автоматизованих системах. Технології виявлення вірусів. Можливі варіанти розміщення антивірусних засобів. Антивірусний захист, як засіб нейтралізації загроз.


Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах.
https://drive.google.com/open?id=1n1TzSbFMNXXZSbQiZnq0AduOr2pAn7ZT


https://drive.google.com/open?id=1FI2wabd-p6NKhyoKzZpZXk_dj-KwmqqQ

Домашнє завдання:
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!115&ithint=file%2cdocx&authkey=!ACv03D3XoO3fQgU


Виконані домашні завдання надсилати на електронну пошту вчитлів.
13 березня 2020
“Безпека інформаційних технологій”. “Інформація та інформаційні відносини”. “Безпека суб’єктів інформайційних відносин”.
18 березня 2020
“Загрози безпеки інформації в інформаційних системах.”

20 березня 2020
“Основні ненавмисні та навмисні штучні загрози”

Домашнє завдання: 



25 березня 2020
“Технічні і програмні засоби добування інформації.”

27 березня 2020
“Види заходів протидії загрозам безпеки. Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій.”


 8 квітня 2020

“Основні захисні механізми ,що реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту”




Немає коментарів:

Дописати коментар